După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 23 februarie 2016

† Pastor Ilie Popa – Nu mă unesc cu nimeni în lucrarea de defăimare a pastorului Florin Ianovici!

Draga frate I.P.
Nu va multumesc pentru acest mesaj.
V-am rugat in mesajele precedente sa-mi stergeti adresa e-mail din baza de date ce o detineti si sa nu-mi mai trimiteti mesaje prin care sunt defaimati credinciosii, indiferent de confesiune sau circumstantele prin care trec. Vad ca nu mi-ati sters adresa e-mail fapt pentru care va scriu iarasi ca nu ma unesc cu dumneavoastra in aceasta lucrare. Eu sunt un credincios simplu si nu trebuie sa primesc informatii ce le trimiteti conducatorilor cultelor si liderilor crestini cu privire la slujitori.

Am citit cele relatate despre fratele Florin Ianovici. Nu stiu daca este sau nu este adevarat, eu personal nu sunt in cunostinta de cauza si consider acest e-mail barfa, clevetire, vorbire de rau si nu ma unesc cu dumneavoastra in aceasta actiune. Nu am ascultat si nici nu voi asculta niciodata inregistrarea audio pe care mi-ati trimis-o pentru ca nu sunt interesat sa ascult asa ceva. Nu ma fac partas cu dumneavoastra sau cu oricine altcineva in aceasta actiune prin tacere, ci ma dezic de informatia ce mi-ati trimis-o. Dimpotriva, m-am intristat, am inceput sa mijlocesc in rugaciune pentru fratele Florin Ianovici si familia lui, pentru Biserica Betel din Bucuresti si slujirea la care este chemat. Nu-l cunosc pe fratele Florin Ianovici, nu am discutat niciodata cu el, nu am dat mana niciodata cu el si nu este in supravegherea mea duhovniceasca ca sa-mi trimteti mie informatii cu privire la el.

Iata niste versete biblice dupa care ma calauzesc in cele ce v-a scris:
“Pe cel ce cleveteşte în ascuns pe aproapele său, îl voi nimici; pe cel cu priviri trufaşe şi cu inima îngâmfată, nu-l voi suferi.” (Psalmi 101:5) Nu ma unesc cu dumneavoastra pentru a-l cleveti in ascuns pe fratele Florin Ianovici.

“Maria şi Aaron au vorbit împotriva lui Moise din pricina femeii etiopiene pe care o luase el de nevastă; căci luase o femeie etiopiană.” (Numeri 12:1) Nu ma unesc cu dumneavoastra sa vorbesc impotriva fratelui Florin Ianovici.

“Sfătuiesc pe prezbiterii dintre voi, eu, care sunt un prezbiter ca şi ei, un martor al patimilor lui Hristos şi părtaş al slavei care va fi descoperită: păstoriţi turma lui Dumnezeu care este sub paza voastră, nu de silă, ci de bunăvoie, după voia lui Dumnezeu; nu pentru un câştig mârşav, ci cu lepădare de sine.” (1 Petru 5:1-2) Fratele Florin Ianovici nu face parte din turma incredintata de Dumnezeu sa o pastoresc. Face parte din Conducerea Cultului Penticostal din Romania si nu-mi pot permite sa ma unesc cu dumneavoastra prin acest mesaj in defaimarea lui. Este unsul Domnului si nu pot face altceva decat sa-l sustin in rugaciune.

“Ascultaţi de mai marii voştri şi fiţi-le supuşi, căci ei priveghează asupra sufletelor voastre, ca unii care au să dea socoteală de ele; pentru ca să poată face lucrul acesta cu bucurie, nu suspinând, căci aşa ceva nu v-ar fi de niciun folos.” (Evrei 13:17) Eu nu sunt pentru fratele Florin Ianovici “mai marele lui” ca sa priveghez asupra sufletului lui. Dumnezeu nu mi-a incredintat sa pastoresc intreaga lume, nici intreaga Biserica din intreaga lume, nici macar Biserica din Romania ci doar cateva suflete. Nu ma consider chemat sa-l pastoresc pe fratele Florin Ianovici ni nici nu voi da socoteala de el. Singurul lucru care-l fac este acesta: postesc si ma rog pentru fratele Florin Ianovici. 

Daca ati fi trimis acest mesaj prin care sa chemati fratietatea la post si rugaciune pentru fratele Florin Ianovici va trimiteam un mesaj de multumire si va anuntam ca ma unesc cu dumneavoastra in post si rugaciune pentru sustinerea fratelui Florin Ianovici. Dimpotriva, va trimit acest mesaj prin care va anunt ca nu ma unesc cu dumneavoastra si nici cu nimeni altcineva dintre oameni care se bucura de vestile ce le trimiteti. Nu vreau sa fiu in slujba “parasului fratilor” (Apoc.12:10) care, cateodata se foloseste si de oameni pentru condamnarea sfintilor.

In afara de cele mentionate despre fratele Florin Ianovici va spun ca ma rog pentru dumneavoastra ca Dumnezeu sa va binecuvanteze din belsug cu tot felul de binecuvantari. Asa am gasit scris in Sfintele Scripturi si asa ma raportez si la dumneavoastra scump frate:
“Dar Eu vă spun vouă care Mă ascultaţi: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, faceţi bine celor ce vă urăsc, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, rugaţi-vă pentru cei ce se poartă rău cu voi.” (Luca 6:27-28)

Harul Domnului nostru Isus Hristos să fie cu voi!

 Ilie Popa
Viena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.